Vi kan løse langt det fleste kommunikationsopgaver, når det gælder fødevarer – fra hyldesvirpere til landsdækkende kampagner.

brandstrategi_madbureauet_reklame

Brand- og kommunikationsstrategi

Konkurrencen i fødevarebranchen bliver hårdere og hårdere. Tusindvis af fødevarer bliver hvert introduceret på markedet, men mange af produkterne fjernes efter kort tid fra hylderne. Vil du opnå et stærkt omdømme og en … læs mere

kampagner_madbureauet_reklame

On- og offline kampagner

Når vi udarbejder kampagner tager vi altid afsæt i strategiske og kommunikationsmæssige mål. Hvad ønsker vi at opnå? Og hvilke parametre skal kampagnens succes måles på? Vi arbejder blandt andet med klassiske … læs mere

foredrag_trends_mad_madbureauet_reklame

Workshops og foredrag

Madbureauet faciliterer gerne workshops. En workshop kan eksempelvis udspringe af en fødevarevirksomheds ønske om at indtage nye målgrupper eller markeder. Vi kan hjælpe med udviklingen af nye koncepter … læs mere

grafisk-design_madbureauet_reklame

Navngivning

Et godt navn kan fortælle en historie og skabe et billede af, hvad en virksomhed eller et produkt står for. Et navn skal og kan med andre ord kommunikere brandets position og afspejle brandets personlighed. Madbureauets proces for navngivning … læs mere

instore-pos_madbureauet_reklame

Instore og POS

Vi betragter POS- og instore-materialer som mere end blot et display, en hyldesvirper eller et topskilt. Vi ser markedsføringsindsatsen i butikken som en unik mulighed for at skabe en stærk position i forhold til … læs mere

smagsudvikling_madbureauet_reklame

Produkt- og smagsudvikling

Madbureauet arbejder ikke kun med markedsføringsdelen af fødevarer. Vi arbejder også med selve produktet og dets egenskaber. Et vedkommende kvalitetsprodukt står ganske enkelt stærkere på … læs mere

emballagedesign_madbureauet_reklame

Emballagedesign

Udvikling af emballagedesign er et helt centralt område for Madbureauet. Vi ser emballagen som en særdeles vigtig del af produktet, da den kan sikre en oplevet merværdi. Og den oplevede merværdi er afgørende betydning for, hvordan dit produkt klarer sig på et … læs mere

trendtjek_madbureauet_reklame

TrendTjek og fremtidssikring

Vi ser trends som et ekstremt vigtigt værktøj, når det gælder produktudvikling. Kun 8% af top 25 brands formår at bevare en førerposition over 10 år. Og 50% af disse brands ryger ud af top 25 det følgende årti. Disse brands har … læs mere

packtrack_madbureauet_reklame

PackTrack

Madbureauet tilbyder i samarbejde med Teknologisk Institut test af, hvordan dine emballager præsterer. Vi ved, at kun halvdelen af en given fødevarekategori bliver set af … læs mere

Vil du høre mere, så kontakt adm. dir. Tine Jasper på tine@madbureauet.dk eller +45 2711 8556.

Bliv ringet op
Send os dine kontaktinformationer, så ringer vi:

Følg os
Følg Madbureauet på Facebook og Instagram
facelogo6instalogo5

Står dit produkt om hylden om fem år?
Læs om fremtidssikring med FridgeFactor®
FridgeFactor-small-symbol2