Vi kan løse langt det fleste kommunikationsopgaver, når det gælder fødevarer – fra hyldesvirpere til landsdækkende kampagner.
Brand- og kommunikationsstrategi
Konkurrencen i fødevarebranchen bliver hårdere og hårdere. Tusindvis af fødevarer bliver hvert introduceret på markedet, men mange af produkterne fjernes efter kort tid fra hylderne. Vil du opnå et stærkt omdømme og en … læs mere
On- og offline kampagner
Når vi udarbejder kampagner tager vi altid afsæt i strategiske og kommunikationsmæssige mål. Hvad ønsker vi at opnå? Og hvilke parametre skal kampagnens succes måles på? Vi arbejder blandt andet med klassiske … læs mere
Workshops og foredrag
Madbureauet faciliterer gerne workshops. En workshop kan eksempelvis udspringe af en fødevarevirksomheds ønske om at indtage nye målgrupper eller markeder. Vi kan hjælpe med udviklingen af nye koncepter … læs mere
Navngivning
Et godt navn kan fortælle en historie og skabe et billede af, hvad en virksomhed eller et produkt står for. Et navn skal og kan med andre ord kommunikere brandets position og afspejle brandets personlighed. Madbureauets proces for navngivning … læs mere
Instore og POS
Vi betragter POS- og instore-materialer som mere end blot et display, en hyldesvirper eller et topskilt. Vi ser markedsføringsindsatsen i butikken som en unik mulighed for at skabe en stærk position i forhold til … læs mere
Produkt- og smagsudvikling
Madbureauet arbejder ikke kun med markedsføringsdelen af fødevarer. Vi arbejder også med selve produktet og dets egenskaber. Et vedkommende kvalitetsprodukt står ganske enkelt stærkere på … læs mere
Emballagedesign
Udvikling af emballagedesign er et helt centralt område for Madbureauet. Vi ser emballagen som en særdeles vigtig del af produktet, da den kan sikre en oplevet merværdi. Og den oplevede merværdi er afgørende betydning for, hvordan dit produkt klarer sig på et … læs mere
TrendTjek og fremtidssikring
Vi ser trends som et ekstremt vigtigt værktøj, når det gælder produktudvikling. Kun 8% af top 25 brands formår at bevare en førerposition over 10 år. Og 50% af disse brands ryger ud af top 25 det følgende årti. Disse brands har … læs mere
PackTrack
Madbureauet tilbyder i samarbejde med Teknologisk Institut test af, hvordan dine emballager præsterer. Vi ved, at kun halvdelen af en given fødevarekategori bliver set af … læs mere
Vil du høre mere, så kontakt adm. dir. Tine Jasper på tine@madbureauet.dk eller +45 2711 8556.
—
Bliv ringet op
Send os dine kontaktinformationer, så ringer vi: