Vi ser trends som et ekstremt vigtigt værktøj, når det gælder produktudvikling. Kun 8% af top 25 brands formår at bevare en førerposition over 10 år. Og 50% af disse brands ryger ud af top 25 det følgende årti. Disse brands har med andre ord ikke fulgt med. Madbureauets Trendtjek undersøger, om der er oplagte områder, hvor dit brand kan få mere ud af de forbruger- og fødevaretrends, der præger dine markeder. På den måde øger vi sandsynligheden for, at dit produkt også står på hylden om 2-5 år. Læs i øvrigt også mere om vores 360 graders arbejdsmodel FridgeFactor®.
Fremtidssikring handler om at gennemtænke produkterne i en række sandsynlige scenarier, så vi sikrer, at strategien har en robusthed der gør, at den holder – også selvom der er større og alvorlige markedsændringer.
Vil du høre mere, så kontakt adm. dir. Tine Jasper på tine@madbureauet.dk eller +45 2711 8556.
—
Bliv ringet op
Udfyld nedenstående, så ringer vi til dig